هنرآموز

هنرآموز

محمدهادی میرزایی || هنرستانی بودن افتخار من است
هنرآموز

هنرآموز

محمدهادی میرزایی || هنرستانی بودن افتخار من است

طرح سبزه میدان



پروژه ای که پوستش بسیار کلفت تر از پوست تمامی استانداران، معاونین عمرانی استانداری، شهرداران و معاونین شهرداران قبل و بعد از انقلاب در زنجان بوده است. متأسفانه اغلب شهرداران زنجان حل معضل این پروژه را در رأس امور خود عنوان می کنند. اما پس از مدتی مشاهده می شود که معضل اصلی این عزیزان تعویض سنگ نمای دور میدان آزادی (میدان نزدیک شهرداری) است. چه پولهای هنگفتی که در این پروژه ها هزینه نمی شود.
مشکل اینجاست که شهرداران ما آنقدر سرشان شلوغ است، فرصتی ندارند که دوری در داخل شهر بزنند و بالإجبار منظره شهر را از همان پنجره محل کارشان تماشا می کنند.
به دور از انصاف است که ما از این انسانهای پر مشغله انتظار داشته باشیم که اهل مسافرت باشند، حتی به شهرهای مجاوری نظیر تبریز، قزوین، رشت، سنندج، همدان یا اردبیل. بحث ارومیه که کاملا جداست؛

متأسفانه نمای مرکزی شهر که در معرض دید میهمانان و مسافران است، سالهاست که وضعیت ناخوشایندی به خود گرفته است.

شهردار کنونی در چندین مصاحبه ای که با ارباب جراید شهر داشته، از اهتمام جدی خود برای حل همیشگی مشکل سبزه میدان خبر داده است. به امید اینکه شهری زیبا برای شهروندان زیبا داشته باشیم.

افزودن لینک چندین سایت استانی

چندین وبسایت جدید استانی به ستون پیوندها افزوده شد.


نکته: ثبت لینک این سایتها به معنی تأیید فعالیت آنها نیست.

نمرات میان ترم دوم برق ساختمان

قابل توجه دانش آموزان کلاس دوم برق ساختمان کاردانش امام علی زنجان

جهت مشاهده نمرات اخذ شده ی آزمون میان ترم درس برقکار ساختمان درجه دو، بر روی ادامه ی مطلب کلیک کنید.

لازم به ذکر است دانش آموزانی که اسامی آنها در لیست زیر موجود نیست، در جلسه ی آزمون شرکت نکرده اند و طبیعتا نمره ی میان ترم آنها صفر منظور گردیده است.

ادامه مطلب ...

نمونه سؤالات برقکار ساختمان درجه دو به همراه پاسخ

نمونه سؤالات برقکار ساختمان درجه دو به همراه پاسخ.


جهت دانلود بر روی اینجا کلیک راست کرده و از منوی باز شده گزینه Save Target As را انتخاب کنید. فایل با فرمت PDF دانلود خواهد شد.



برای مشاهده ی این فایل شما نیاز به نرم افزار Adobe Acrobat Reader خواهید داشت که چنانچه از قبل آنرا بر روی رایانه ی خود نصب نکرده اید، می توانید از اینجا آنرا دانلود کنید.