هنرآموز

هنرآموز

محمدهادی میرزایی || هنرستانی بودن افتخار من است
هنرآموز

هنرآموز

محمدهادی میرزایی || هنرستانی بودن افتخار من است

برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی در زنجان فرصتی برای معرفی رشته های فنی و حرفه ای

معاون توسعه دفتر آموزش های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش:
برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی در زنجان فرصتی برای معرفی رشته های فنی و حرفه ای است


این جشنواره با شرکت 170 هنرجو و هنرآموز در تابستان سال جاری برگزار خواهد شد.
  

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان محمد مهدی کاظمی در نشست هماهنگی جشنواره هنرهای تجسمی در زنجان ارتقاء کیفیت آموزشی را یکی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره خواند و گفت: تا کنون 1200 اثر در مجموعه هنرجویی و هنرآموزی در سامانه مربوط به جشنواره ثبت شده است که پس از پایش نهایی ، داوری از هفته آینده آغاز و حداکثر تا پایان خردادماه نتایج مربوطه اعلام خواهد شد.

   وی خاطر نشان ساخت برگزاری این جشنواره فرصتی است برای معرفی رشته های فنی و حرفه ای  و امیدواریم که این جشنواره معرف مناسبی برای این رشته ها باشد.

  کاظمی اضافه کرد: برای اولین بار در سطح کشور آثار هنرآموزان و هنرجویان از طریق سامانه اینترنتی تدوین و تلاش شده تا از تمام ظرفیت ها برای برگزاری مطلوب این جشنواره استفاده شود.

    همچنین در این نشست مرتضی تمجیدی مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به بروز خلاقیت های فردی در جشنواره ها، فلسفه هنرهای تجسمی را هدایت افراد به لذت بردن از آموزش و یادگیری عنوان کرد و گفت: با یک مفاهمه مشترک بین عوامل اجرایی و مسئولین برگزار کننده شاهد برگزاری مطلوب و مناسب این جشنواره خواهیم بود.

  وی زمان برگزاری این جشنواره را اوایل مرداد ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: برگزاری این جشنواره به طور غیرمستقیم به معرفی رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش خواهد پرداخت و زمینه ساز تقویت رشته های فنی خواهد بود.

 لازم به ذکر است این جشنواره با شرکت 170 هنرجو و هنرآموز در تابستان سال جاری برگزار خواهد شد.