هنرآموز

هنرآموز

محمدهادی میرزایی || هنرستانی بودن افتخار من است
هنرآموز

هنرآموز

محمدهادی میرزایی || هنرستانی بودن افتخار من است

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد: افزایش قابل توجه آثار هنرجویان جشنواره هنرهای تجسمی سراسر کشور


به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی تمجیدی  در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی سراسر کشور اظهار داشت: کیفیت برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی مطلوب ارزیابی ‌شده است.
وی با بیان اینکه در این دوره تعداد آثار ارسالی توسط هنرجویان افزایش داشته است، اضافه کرد: آغاز به کار مجدد جشنواره هنرهای تجسمی کشور پس از دو سال وقفه اتفاقی خوب در زمینه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است.
  
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان افزایش تعامل و همکاری هنرمندان از طریق حضور در این جشنواره را یکی از مزیت‌های برگزاری جشنواره‌ها دانست و خاطرنشان کرد: افزایش ارتباط هنرجویان و هنرمندان موجب رشد و توسعه هنر در جامعه می‌شود.
تمجیدی از همکاری دستگاه‌ها و نهادها بویژه استانداری،اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی ةسازمان میراث فرهنگی واداره کل حفاظت محیط زیست استان در برگزاری این دوره از جشنواره هنرهای تجسمی کشور در زنجان قدردانی کرد.
وی با اشاره به کیفیت بالای آثار هنری هنرجویان در این دوره از رقابت‌ها تصریح کرد: کارشناسان و هیئت داوران به وجود استعدادهای درخشان در این دوره از جشنواره هنرهای تجسمی اعتقاد دارند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان تاکید کرد: هنرجویان دارای استعدادها و توانمندی‌های فراوانی برای بروز و شکوفایی هستند.
تمجیدی با بیان اینکه هنرهای تجسمی یکی از گسترده‌ترین شاخه‌های هنری هنرستان‌ها در کشور و استان است، گفت: هنرهای تجسمی دارای قدمت زیادی بوده و در بین مردم جایگاه بالایی دارد.