هنرآموز

هنرآموز

محمدهادی میرزایی || هنرستانی بودن افتخار من است
هنرآموز

هنرآموز

محمدهادی میرزایی || هنرستانی بودن افتخار من است

هنرجویان زنجانی در جشنواره هنرهای تجسمی سراسر کشور 6 مقام‌ برتر کسب کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمود شهبازی پنج‌شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان زنجان توانست میزبان مطلوبی برای برگزاری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی سراسر کشور باشد.


وی با بیان اینکه پرونده شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی سراسر کشور با معرفی برترین‌های این دوره از جشنواره بسته شد، خاطرنشان کرد: میهمانان از استان‌های کشور طی امروز خوابگاه‌ها را ترک کرده و به استان‌های خود بازگشته‌اند.
دبیر اجرایی شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی سراسر کشور   در ادامه با اشاره به حضور 6 شرکت‌کننده از استان زنجان در این دوره از جشنواره عنوان کرد: هر 6 شرکت‌کننده از استان زنجان موفق به کسب مقام‌های برتر شده‌اند.
شهبازی با بیان اینکه استان زنجان در این دوره از جشنواره یک مقام اولی کسب کرده است، ادامه داد: کسب یک مقام دومی نیز حاصل زحمات هنرجوی زنجانی بود.
وی با اشاره به اینکه هنرجویان زنجانی دو مقام سومی کسب کرده‌اند، اضافه کرد: هنرجویان زنجان دو مقام چهارمی را نیز در شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی سراسر کشور کسب کردند.


*مشاهده نام هنرآموز زنجانی در بین هنرآموزان برتر کشور

دبیر اجرایی شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی سراسر کشور با اشاره به اینکه در بخش انتخاب هنرآموزان تنها 9 استان موفق به کسب مقام شدند، اظهار کرد: نام بیت اله قاسمپور از زنجان نیز در بین هنرآموزان برتر کشور مشاهده می‌شود.
شهبازی با اشاره به وضعیت مطلوب نمایندگان استان زنجان در شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی سراسر کشور تاکید کرد: با توجه به تعداد هنرجویان استان و تعداد شرکت‌کنندگان زنجانی در جشنواره مقام‌های کسب شده توسط استان زنجان بسیار مطلوب و چشمگیر است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه هنرجویان استان تهران توانسته‌اند هشت مقام اولی را از آن خود کنند، عنوان کرد: اصفهان با کسب 6 مقام اولی در رتبه دوم قرار دارد.
دبیر اجرایی شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی سراسر کشور تصریح کرد: استان خراسان رضوی و قم نیز با کسب چهار مقام نخست به صورت مشترک در مقام سومی قرار گرفته‌اند.
گفتنی است، شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی سراسر کشور با افتتاح نمایشگاه آثار هنرجویان در روز 30 تیر ماه کار خود را در استان زنجان آغاز کرد و در روز سی و یکم هنرجویان سراسر کشور در سه هنرستان زنجان به رقابت‌ عملی با یکدیگر پرداخته و یکم مرداد فرهنگسرای امام خمینی(ره) استان زنجان میزبان آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی سراسر کشور بود تا با معرفی برترین‌های این دوره از جشنواره هنرجویان مجددا برای شرکت در دوره بعدی این جشنواره آماده شوند.