هنرآموز

هنرآموز

محمدهادی میرزایی || هنرستانی بودن افتخار من است
هنرآموز

هنرآموز

محمدهادی میرزایی || هنرستانی بودن افتخار من است

مرحله کشوری نخستین المپیاد شایستگی محور هنرجویان شاخه فنی و حرفه ای در مشهد مقدس

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه پس از طی مراحل هنرستانی و استانی، مرحله کشوری نخستین المپیاد شایستگی محور هنرستان های فنی و حرفه ای از سحرگاه بیست و ششم خرداد در جوار حرم ملکوتی امام مهربانی ها حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)آغاز شد. 

 

پس از استقرار کامل نظام جدید آموزشی در دوره دوم متوسطه شاخه فنی و حرفه ای و تغییر ماهیت این آموزش ها که بر اساس شایستگی تدوین شده است، دفتر آموزش های فنی و حرفه ای با هدف نهادینه سازی رویکرد شایستگی محور در آموزش های فنی و حرفه ای، در سال تحصیلی 98-1397فعالیت های کیفیت بخشی و بهبود فرایندهای یاددهی یادگیری در این شاخه را پیش بینی و مطابق با بخشنامه های ارسالی به ذینفعال اعلام می گردد.

یکی از مهمترین این فعالیت ها المپیاد شایستگی محور بود که در هشت رشته مکانیک خودرو، تاسیسات مکانیکی، تربیت بدنی دختران، حسابداری، صنایع فلزی، صنایع غذایی، امور زراعی و مکانیک خودرو در مراحل هنرستانی و استانی برگزار شد.

مرحله کشوری این المپیاد در واپسین روزهای بهاری در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) با ورود یک هنرجو از هر رشته استان و استقبال همکاران اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از امروز یکشنبه 1398/03/26 آغاز شد.

در این دوره از المپیاد 219 هنرجو از 32 استان کشور در هشت رشته تحصیلی شاخه فنی و حرفه ای با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

هنرجویان که به همراه سرپرستان خود از طرق مختلف  و از بامداد یکشنبه 26خردادماه خود را به مشهد مقدس رسانده بودند، طی مراسم استقبال رسمی مورد پذیرش قرار گرفته و به محل اقامت خود هدایت گردیدند.

معاون آموزش متوسطه خراسان رضوی ضمن حضور در محل اسکان و پذیرش هنرجویان، از نزدیک  نحوه استقبال، پذیرش و اسکان هنرجویان را مورد بررسی قرارداد.ر رضاصابری تولایی از آمادگی کامل استان خراسان رضوی برای برگزاری با کیفیت نخستین دوره المپیاد شایستگی محور خبر داد.

از استان زنجان ۷ هنرجوی دختر و پسر در مرحله کشوری این المپیاد شرکت کرده‌اند.

به امید موفقیت و سرافرازی شان.